torsdag 6. januar 2011

Urolige ben

Da fikk jeg en ny natt hvor tablettene ikke virker som de skal. Bruker Sifrol mot urolige ben (og ja da jeg har forsøkt magnesium, kalsium og nesten alle kjerringråd som finnes fra grå ulltråd og stål under madrassen og oppover) som oftest virker de bra bare jeg får tatt dem minst 2 timer før jeg skal legge meg, men innimellom, sånn som i natt, virker de bare et par timer og ikke mer. Da rekker jeg å sovne og våkner igjen med VELDIG urolige ben. Da er det bare å stå opp og ta 2 nye tabletter og så vente til de virker før jeg legger meg igjen.
 Det har faktisk vært så ille at jeg frivillig har gått barbeint ut på verandaen i snøen i håp om at det skal hjelpe (og det lindrer litt akkurat da) men straks jeg kommer inn igjen er det like ille og da er jeg iskald på bena i tillegg. Så da sitter jeg heller på bloggen mens jeg tramper takta til ingenting (det hjelper å bevege bena hele tiden)

1 kommentar:

  1. Har du forsøkt utstrekking av legger og føtter? Leste en plass at det kunne hjelpe... Vet hvordan det kjennes ut med urolige bein. Har det jeg og innimellom, når jeg er sliten...Plagsomt.

    SvarSlett