lørdag 25. desember 2010

1. juledag

så var det 1. juledag, stresset er over og man kan bare nyte resten av jula.
Ungene fikk masse fint og ser ut til å være fornøyd og det er det viktigste.
Skal forsøke å nyte fridagene til fulle, kjenner at kroppen virkelig trenger det. Den siste tiden har jeg gått på autopilot og forsøkt å ikke kjenne etter hvor dårlig jeg egentlig er. Det har rett og slett vært en nødvendighet for å klare alt som skulle gjøres før jul.
I dag sov jeg til kl 10 det er rekord for meg, ellers våkner jeg som oftest omkring halv 9 for da slutter medisinen jeg tar mot urolige bein å virke og uten dem kan jeg ikke sove. Tar det som et tegn på at jeg virkelig var sliten for når jeg våknet hadde jeg skikkelig urolige bein.
Det har slått om til mildvær og det er noe jeg virkelig hater, puddelpels og fuktig nysnø går nemlig overhode ikke sammen. Så hver gang hundene har vært ute må de i dusjen.
Mullan har løpetid og derfor er de lenge ute hver gang de går ut, de prøver for fullt å få det til men Zorro har ikke vokst noe siden forrige løpetid så han rekker fortsatt ikke opp (heldigvis)

1 kommentar:

  1. Bruker du magnesium ? Det skal være den reneste nervemedisinen mot urolige bein, og kramper også. Har god erfaring med det selv.
    Ha en fortsatt God Jul !
    Hilsen Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett